I förskott!!


Jag vill gratulera min älskade Ebba Wibrån på sin stora Dag (i förskott eftersom jag inte är hemma på hennes födelsedag).
Med up and downs står vi nu sjukt stadigt på jorden, du i Svenneland och jag i USA. Jag önskar att jag kunde vara med och fira din dag på plats, men jag är med i sinnet, jag vet att du vet det :).
Jag önskar dig en fantastisk dag med mycket tårta och fina människor runtom dig!
Du är en fin människa Ebba, tappa aldrig det.

All kärlek och saknad! Pussar och kramar! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åhhhhh,vad glad jag blir, så mycket kärlek!!! Tusen, tusen tack älskade bebban. Det värmer något enormt ska du veta! Idag blir det käka med familjen och Ida på restaurang sen kanske jag Ida och min broder (axel) drar vidare till storans nya klubb som har något mingel idag som både jag och Ida blivit inbjudna till. Herregud vad stekiga vi tycker att vi är nu ;)Nästa helg bjuds det på tapas för mina fina vänner, tänkte ha det hemma hos mina päron. De åker nämligen till landet efter helgen. Synd att du inte kan vara på plats idag eller nästa helg men att du finns med mig i sinnet känns grymme de också. Känns redan som att du har varit borta länge min kära :(

Enormt mycketkärlek till dig och tack ännu en gång, verkligen tack för den fina gratulationen! <3<3

Hoppas att du får det toppen på din fina tripp, låter underbart!



ÄLSKAR DIG!

2011-07-30 @ 09:14:56
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0