First Danville weekend this semester

Så, jag är alltså tillbaka i min kära lägenhet i danville igen. När jag kom in i den så hade min landlord målat om hela vardagsrummet till ny fräsch vit färg, gissa om jag blev glad?
Jag kom hem hit i torsdags, min kära vän Josy hämtade upp mig på flygplatsen, coach skulle inte hinna. Vi dumpade av mina väskor i lägenheten och åkte och köpte sushi, jag har ju blivit lite av en sushi fantast. Därefter träffade vi några killar ifrån soccer-laget som vi drack och spelade fifa och kortspel med. Jag var hemma i sängen vid 5-tiden på morgonen, haha.
I torsdags gick jag och Josy ut och sprang, fan vad jag kände mig svimfärdig efteråt, värmen tar kål på mig. Sedan fick vi finbesök utav några vänner ifrån Virginia Beach som har varit här hela helgen. Vi har väl i stort sett krökat både fredag och lördag kväll. I lördags åkte vi även till en sjö som ligger en bit härifrån. 35 grader i vattnet klagar jag inte på. På fredag kväll åkte vi över till en kille i basketball laget, sedan åkte vi hem och fortsatte spela beer pong. Lördagen gick vi efter en trevlig vistelse vid sjön och en god middag med beer pong över till mina gamla grannar som har flyttat in i ett nytt hus, där vi fortsatte att spela beer pong.
Denna dag har bestått av filmer och bara deg. Min nya granne kom upp och sa hej och tjötade lite. Han är så snäll att jag får låna deras internet. Tack ska du ha Tanmay!
Imorgon är det dags att ta tag i träningen. Imorgon ska jag även träffa Danielle som jag blev mycket bra kompis med i Brasilien. Hon går på Methodist Collegen, ett college vi möter i våran serie. Ska äta lunch med henne och hennes pappa. Ska bli så skoj att träffa henne imorgon igen!

Nu ligger jag och väntar på att Josy ska komma hit, hon ska nana här. Vi är ganska ensamma här, haha!

Har som sagt inte fixat med internet än, jag lånar mina grannars. Men jag ska försöka fixa med det i veckan. Nu har ni fått en liten uppdatering om vad som har hänt de senaste dagarna i Danville.

Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0