trött

sjukt vad trött jag är. jag har vart trött i flera dagar nu och fattar ingenting. jag håller på att somna på lektionerna och så fort jag inte gör någonting så vill jag bara sova. kanske är jag sjuk?! bara att hoppas på att det blir bättre.
helgen har vart helt grym! fredag träning och film, lördag kalas och en god middag hos familjen sverige/england.

spring-break är bokad och bilder på vad jag och 18 andra tjejer ifrån laget ska göra kommer upp senare :) en ledtråd är att det kan inte sluta mer än bra!

idag tillägnar jag mina tankar till min älskade rumskamrat, fotbollskompis, och sjukt bra vän Pernilla. det finns inte mycket att göra åt saken min älskade vän. livet är tyvärr inte rättvist och ibland tar man saker för givet för att man inte tänker att det kan hända en själv. du vet att vår lilla familia som vi har bildat här i staterna finns för dig om du behöver.

mycket kärlek till alla mina vänner och familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0