Randolph Street, here I am!

flygresan gick grymme! jag och cami delade på en rad tillsammans, wonderful!
har köpt en tempurmadrass i king size som vi ska nana i. har sovit som en gud inatt. nu ska vi iväg och käka frukost på bisquitville, en go american breakfast!

Älskade miltonish, jag ville att du skulle vara här igår, men istället va du fast i washington. jag tycker så synd om dig inte än värre att kanske flyget idag också blir inställt. älskade hjärtat, när du väl kommer fram så ska du få en bamsekram!

Markie och killarna, underbart att träff er igen, jag ska va ärlig och säga att jag har saknat er!

All kärlek till er därhemma och mina älskade sambos in danvegas!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Kära vännen,

Innan jag ringde kände jag på mig hur jobbigt det skulle bli att lägga på och jag visste att jag inte skulle få sagt allt som jag ville. Vad underbart att höra att du är framme och att allt gick problemfritt. Inga konstigheter så att säga! Det känns redan tomt att inte ha dig i GBG och det är bara att börja längta tills nästa gång du är back igen.. men som du säger. The time going fast! Saknar dig redan bebban! Synd att det måste vara så långt :( Hoppas att det känns lika bra att vara tillbaka som du förväntade dig bebbjävel? Skype snart, i promise!



Feting mycket kärlek <3

2011-01-11 @ 20:31:10
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0