ove sundberg

liggeri sängen och är redo för att nana. är sjukt trött, så det passar utmärkt med en sovmorgon imorgonbitti. första klassen är inställd pga Martin Luther King-dagen. så min skoldag startar 10.20 och med endast två klasser.
helgen har vart.. sjuk, som de flesta helger är här. sne-fyllor (dock inte jag. mamma och pappa, ni kan va lugna!), poliser, hets, osv osv osv.
idag har jag kollat på prison break avsnitt med en del av familjen,och även första avsnittet av nya säsongen av solsidan. ove sundberg is kinda dope! josefin har även vart på besök så vi har tjötat en del och därefter åkte cami, milton och jag och käkade och sen handlade på Wal-mart. grymmeaffär!

nu ska jag nana mig. en extra tanke till min roomie, sambo, sängkompis, fotbollskamrat, och fantastiska vän Camilla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0