last night with the three

igår blev det restaurangbesök med mina älskade bebbor Ida och Ebba. jag träffade ida för sista gången innan jag åker till staterna. det är så konstigt för det känns inte som att det var sisa gången på nästan 5 månader. what to do. det var ensjukt trevlig avslutning med två av mina favoriter.
to be honest, det känns jobbigare att säga hejdå till mina nära denna gång, än förra. allra jobbigast är mina systersöner som verkligen betyder så sjukt mycket. jag älskar dom över allt annat. den som skapade skype borde få nobelpris.
idag åkte jag skridkor med alfi, hon är så sjukt duktig på det! därefter käkade vi lunch med kristin och sen kom älskade patrik hem till mig och kollade på film.

nu ska jag nana mig, eller försöka iallafall. all kärlek och gör inget dumt!






Kommentarer
Postat av: ida

Kan man se blekare ut eller? Åh saknar dig redan. Lämna oss inte!!

2011-01-05 @ 21:44:42
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Häggan

snygga b-rudar

2011-01-06 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0