dagens sanning

senaste dagarna har varit sjukt påfrestande på alla håll och kanter. har inte hunnit med att "säga hejdå" till alla mina vänner, tiden har inte räckt till. jag ber er om ursäkt för det. jag vill, men har inte fårr tiden att räcka även fast jag enbart har sovit 4-5 timmar/natt det senaste. jag har känt mig otillräcklig, men dygnet har tyvärr bara 24 timmar.
ligger nu i min säng för sista gången, jag kommer sakna den. väskorna är packade och igenstängda. familjen har jag umgåtts med hela dagen vilket har vart helt underbart. dags att stänga av datorn och lägga ner den i handbagaget.

dagens viktigaste sanning
hade inte skype funnits så hade det varit riktigt tufft att åka iväg. dels för mina förbannat bra Vänner, dels för min helt fantastiskt underbara Familj. Mina systersöner kommer jag utan tvekan att sakna allra mest.
<3 Lias <3 Lionel <3 Maximus <3 Leon <3


3 timmar kvar tills jag ska göra mig iordning för att bege mig emot flygplatsen. vi hörs när jag är tillbaks i USA, Virginia, Danville, Randolph Street och lägenhet 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0