classes

har nu kommit hem ifrån skolans första dag. det har gått bra och jag gillar mina professors och nya classes. har även gått en sväng med cami till book-store för att köpa böcker. kalaset gick på 250 dollar, sjukt mycket pengar och då har jag inte köpt alla mina böcker än. ångest! but what to do..
schemat för denna termin är följande:
måndag/onsdag/fredag:
8.00 - english112 (reading poetry and plays etc)
10.20 - art103 (visual arts)
12.40 - math103 (first math-class)

tisdag/torsdag:
8.00 - biology399 (virginias nature)
1pm - soccer

jag ser mer eller mindre fram emot skolan och tycker att jag har valt intressanta kurser. vi får se hur länge jag tycker det. förra året hade jag a i alla kurser förutom en, där jag hade b. denna termin skall gå minst lika bra.

nu ska jag och cami ta en go nap i vår nya king-size tempursäng vilken är helt grym. jag sov som en kung!

Later buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0