Spring Break 2011

jag nämnde i ett tidigare om Spring Break 2011. hotellet är bokat och vi är 19 tjejer ifrån laget som ska ner till florida, panama city, och festa som aldrig förr. hotellet ligger mitt på stranden vilket är riktigt fett!
exakt om en månad på minuten sitter vi i bilarna ner till florida. ca 12 timmars bilfärd och sen är vi framme. vet någon kotte vad som händer mer om exakt en månad?!?! jag säger bara fet tajming jag har!


såhär ser det ut på stranden vi kommer bo och tillbringa Spring Break på.




Kommentarer
Postat av: Ebba

Bebbjävel, det ser riktigt, riktigt grymmt ut. Där kommer ni att få det enormt roligt om jag får gissa. Det är din födelsedag när ni är där. Det blir som ett stort födelsedagsparty...hur grymmt som helst! SAKNAR MIN FINA BEBBA <3

2011-02-04 @ 23:16:21
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: ida

DU ÄR FISK!!

2011-02-05 @ 12:23:22
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fyller ju år. Första gången som du inte firar den med familjen. Hoppas dagen blir bra för dig. Kram

2011-02-07 @ 21:13:09
Postat av: Mammi

Jag kommer att sakna dig på din stora dag. Kram mammi

2011-02-08 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0