hip flexor

dagen borjade med att jag forsov mig till forsta lektionen, det var anda bara bird-watching med biologin sa det gjorde inget. sov till 12 (riktigt harligt) och sen gick jag upp och gick till sista lektionen som vad soccer-class.
val pa soccer-lektionen sa hande nagot, vet inte nar eller hur, men nagot hande i min hoft. sjukt javla ont..
sa jag gick till var athletic trainer som sa att det var en strackning i hoftbojaren och att jag inte far trana pa minst en vecka, formodligen tva. sa nu ska jag traffa min trainer nagra ganger i veckan. det suger da jag inte kan varken trana fotboll, vara med i intramural (en fotbollsturnering vi ar med i) eller gora min utmaning..
nu ska jag och cami ata lite kvallsmat. sen maste jag plugga en del.

ps. for er som inte vet sa har jag namnsdag idag. det var bara min alskade pyssling och min gamla tranare som grattade mig (och sjalvklart mina roomisar eftersom jag sa det till dom)
love!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Grattis i efterskott bebbjävel :) Jag är kass på att komma iväg namnsdagar, sorry! Massa kärlek! <3

2011-02-18 @ 17:03:49
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0