ain´t complaining

kom precis hem ifrån skolan. Igår hade jag prov och idag hade jag prov. Gårdagens gick inte bra, dagens gick helt okej. Så sjukt skönt att ha det gjort för det har vatr sjukt mycket att plugga (vilket jag ändå inte har gjort, men ångesten av att ha prov har iallafall försvunnit).

imorgon är skolan inställd, så vi ska åka till greensboro och kolla in alla goa affärer. dom ska tydligen ha riktigt härlig shopping där.
nu ska jag ta en nap, tröttheten fortsätter as usual. mina amerikanska vänner tror att jag kan ha fått mono..(?!)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Bebbjävel, jag tror du löser proven utan några problem. Du brukar ju vara en king i skolan trots lite plugg vilket bara är riktigt glassigt! ;) Jag tror på dig. Hoppas även att tröttheten försvinner från dig snart. Undra vad det beror på?



SAKNAR DIG <3

2011-02-08 @ 21:57:20
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0