Träningsmatcher

Spelade två träningsmatcher idag. Vi vann båda och vårt lag ser faktiskt riktigt bra ut. Imorgon är det ytterligare en träningsmatch mot ett bättre lag så jag är laddad! Dock har jag åkt på en sjuk jävla förkylning. Hostar och har ont i huvudet, och när jag spelar så vill inte kroppen hänga på, jag är helt död. Blir galen! Förkylningen måste gå över, nu!
Kvällen har ägnats åt en nap och träffa några girls ifrån laget. Vi käkade och tjötade ett bra tag. Jag gillar det!
Jag ska ta tag i mig själv och gå och borsta mina tänder. och sen gå och lägga mig. Har dock så svårt för att sova av olika anledningar.

Sov gott and keep it G as my bunnie would say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0