Top Notch Mackan

Min syster väckte mig med ett skype samtal klockan 7 i morse, hon hade glömt att jag är 6 timmar efter henne och att jag har sommarlov, haha. Efter det kunde jag inte somna om och låg i min kingsize säng och kikade runt lite på internet. Jag pratade även med min kära mamma på skype en stund.
Har precis ätit två stycken top notch mackor med oboy, så jävla gott. Ibland får man unna sig!
Idag kommer Annika, Felicia och Sofia hit, det ska bli riktigt skoj att träffa dom efter tre månader ifrån dom.

Dagens schema ser ut såhär:
Springa Milen (??)
Lira boll med Leslie, Nate och Kyle
Hjälpa coach att måla om i ett hus
Gymma(??)
Städa lägeneten

Nu ska jag bestämma mig om jag ska åka upp till North och springa Milen innan jag ska lira boll med boysen.

Later buddies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0