Tidsfördröj

Dagens datum: 5/8-11
Du heter: Sandra Ingrid Johansson
Smeknamn: Sandy, tambo, bebban, bebbeluring, lebban och massa smeknamn min kära far ger mig
Beroende av: Musik, ipod, fotboll(!!), familj, vänner
Var va du för 2 timmar sedan? Va på Sweet Frog's och käkade frozen yogurt med mina swedes
Är du kär i någon? Kär?
Brukar du skratta för dig själv? Om jag gör, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: yeahh, was feeling woozy nd shit so was just tryna chill haha. haven't decided yet though. what frozen yogurt place?
Var bor du? Danville, Virginia. Small town but mad nice people.
Trivs du där? Folket runtom mig gör så att jag trivs som fisken i vattnet
När shoppade du senast? Walmart, idag :D Gotta love that store!
Vilken färg har dina sockar: Jag ligger i min säng, redo att nana vilket innebär no socks!
Senaste filmen du såg på bio? Hmm, fast and furious 5? Grymmefilm!!
Hur svarar du i mobilen: Depends on. Jag svarar olika beroende på vem det är. Roligast just nu är nog när min vän Josefine ringer, då är det "Är det fifa-jossan?" haha, internskämt åsido.
Brukar du komma i tid: Jag hatar att vara sen, de som bor, eller någon gång har bott med mig, vet.
Hur känner du dig nu: Nanig, ska snart slänga in handduken. Excited för helgen och nästa veckas roligheter. Jag vill nog säga jävligt excited för mycket som händer just nu
Vad har du på dig just nu? Mitt täcke, t-shirt och trosor
Vad saknar du: Främst mina älskade systersöner Lias, Lionel, Maximus och Leon. Även min katt, resten av min familj och mina homies in Sweden
Hade du en bra kväll igår: Jaha, det är inte många kvällar som är dåliga
Favorit dryck på morgonen: Minute Made apelsin juice eller Simply Orange, eller Oboy!! Nam nam nam!
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner mig manad, det är dock alltid jävligt sent. Konstigt, förr gick jag alltid och la mig typ 21, nu är det nästan alltid efter 00(?)
Är du blyg?: Sometimes. Depending on the people and the situation
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp
Är du nöjd med ditt liv: Jag klagar inte på livet!
Vad gör du i morgon: Imorgonbitti ska jag ut på en go löprunda med mina svenska stockholmsvänner, därefter lire lite fotboll, sen får jag besök över helgen
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Brukar säga att det inte finns dumma frågor, men här har vi den! Dumma frågor kräver öven dem ett svar. Jag har bara grymma och underbara vänner!
En speciell dag du minns: Nära mina beloved systersöner kom till världen. Även studenten och körkortsdagen är minnesvärda dagar
Du samlar på: Jag samlar fina minnen och roliga händelser
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina systrar. De har nog fått stå ut mycket i sina dagar.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vasser. Jag är även ett Fanta freak efter träning
Biter du på naglarna: Jag har varit nagelbitare tills i December förra året. Nu är jag stolt icke nagelbitare!

Med all denna (o?)intressanta information slänger jag nu in handduken, tackar för en härlig dag, och hoppas på en lika häelig dag imorgon!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0