Therese Lipas Johansson

Min förbannat bra familj minus pappi kommer ju och hälsar på under Homecoming weekend (Sjukt bra tajming btw :D). Min syster Therese har alltid velat åka och hälsa på mig men har inte haft möjighet till det. Hon jobbar för min mamma och just nu går det väldigt bra för företaget. Min syster är en väldigt givmild syster som ofta överaskar andra med olika saker. Denna gång tyckte mammi att det är Thereses tur att få en överaskning, även med tanke på att det går så bra för hennes företag. Mamma ska bjuda henne på en resa hit. Hon fick reda på det när jag skypade med henne. Såhär såg det ut i bilder:

Hon fattar här ingenting om vad som händer. Hon fick flygbiljetten på mail och förstod ingenting


Här fattar hon och vet inte vad hon ska ta sig till. Hon undrar om det verkligen är sant? Ska hon verkligen få åka till USA?!


Här lipar hon hejvilt, hahah! Förlåt TJ att jag snapshotade dig, men det var så himla skoj att se dig. Den smällen får du ta att jag lägger upp här, det är faktiskt ganska skoj :D.


Nu börjar hon förstå att; Vafan, jag ska faktiskt få komma och hälsa i USA och shoppa!


Här vet jag inte riktigt vad hon håller på med. Kanske berättade jag att jag höll på att ta kort på henne under tiden, haha!

Jag kände att jag ville dela med mig av hennes reaktion. Den var underhållande :D Jag kan inte vänta på att ni kommer hit. Min andra sjukt jävla bra syster Veronica har bestämt sig för att åka med också :D. Jag kan inte vänta på att ni ska komma hit, kom nu!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad gulligt! Är så glad för eran skull :) njut!!

2011-08-19 @ 17:34:06
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: ida

åh va kul! alla kvinnliga johanssonare!

2011-08-19 @ 22:50:39
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: Therese

VA FAN!!!

2011-08-20 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0