School starts tomorrow

Då var pre season över och skolan börjar imorgon. Jag är faktiskt ganska laddad inför skolstart. Det som ännu är lite oklart är alla mina klasser. Jag har gått och grubblat över dethär Nursing programmet de har här. Jag har kollat upp lite på svenska sjuksköterskeutbildningar och har även mailat Borås Högskola och frågat hur det funkar om man utbildar sig i USA och sen kommer hem och börjar jobba i Sverige. Jag väntar frenetiskt på svar.
Funkar utbildningen jag får här så kör jag nog fan på det. Ekonomi är sjukt bra så jag funderar på att ta det som en minor så man har lite ekonomi på nacken. Men sitta på ett kontor dagarna i enda är inte min grej. Jag vill jobba med människor, framför allt hjälpa människor!

Vi får se vart det bär av med mig. Nursing är första året de har på vår skola så det hade ju varit riktigt häftigt att vara en av de första som graduatar från Nursing programmet här.

Nu ska jag kika runt lite på internet, möjligen kolla på en film och sen slänga in handduken, jag börjar morgondagen med Microeconomics klockan 9.10.

God natt gänget!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej vännen min!



Hur har första dagarna varit i skolan?

Bra hoppas jag! Du får berätta om hur du gjort med dina val, nyfiken!

Massa pussar och kärlek till min fotbollsstjärna <3

2011-08-25 @ 23:09:34
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0