Sallad

Ni som känner mig vet att jag ogillar att laga mat, men jag älskar att äta mat. Ni kan säkert undra hur jag klarar mig här borta helt ensam utan någon som lagar mat (Ingen mamma och ingen Cami), men jag klarar mig alldeles utmärkt. Det jag äter är sallad av olika slag, det är så jävla gött att äta sallad när det är så varmt ute. Har precis smällt i mig en go kycklingsallad. Den bestod av isbergssallad, tomat, gurka, ananas, avokado(!!), fetaost(!!), majs, kyckling (såklart) och ranch dressing(!!). Så jävla gött.
Ni som känner mig extra väl vet att jag aldrig har varit så mycket för sushi, men fyfan vad jag käkar det nu, jag äter dock bara crabfish rolls och avokado rolls men jösses jag är såld! Här får jag 12 bitar för ca 50 spänn.

Nu ska jag vänta på att fifa jossan ska komma hit så vi ska beställa hotell till Virginia Beach igen! Jag älskar Virginia Beach, man får sådan go utlandskänsla. Vi som åker är Josefine, Sofia, Annika, Felicia och jag. Ska bli sjukt härligt!!

Later hooooooooomies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0