Resume av VA beach

En kort sammanfattning av Virginia Beach. Jag och Josy bokade ett hotellrum för 3 nätter i torsdags och åkte i fredags, en sjukt värd spontantrip. Fredagen drack vi lite på hotellet och några vänner kom förbi. Lördagen spenderades på stranden och sen åkte vi hem, gjorde oss iordning och drog ut till ett ställe som heter PeaBodie's. Sjukt grymt klubb. Dagen efter drog vi till stranden igen men det började regna så vi beslutade oss om att gå runt och titta lite i beach affärerna, därefter drog vi hem och top en go nap. Sen beslutade vi oss om att köpa lite krök och kröka. Några vänner kom även dit vilket var sjukt nice. Dagen därpå checkade vi ut ifrån hotellet och drog till beachen igen. Denna gång drog vi till en mer eller mindre privat strand där det låg riktigt nice hus. Dit ska jag flytta en dag! Sent på eftermiddagen begav vi oss hem emot Danville igen.

Dagen har bestått av löpning, hjälpa coach att måla om i ett hus, gymma, handla mat och kolla på film med josy, nate, kyle och leslie. Vi kollade på Paranormal Entity vilken är sjukt läskig. För att sedan inte gå och lägga oss så kollade vi på en sjukt bra Stand-Up komiker, Katt Williams, men det hjälpte inte, så vi beslutade att Josy skulle sova hos mig så nu ligger vi här med varsin dator. Det är nog dags att kasta in handduken snart, jag är trött och ska gå upp och lite lite fotboll med nate, kyle och leslie imorgonbitti.

Ett jävla inlägg, cred till den som orkar läsa, haha!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag orkade läsa :D



Det låter som att du har haft det grymt älskade vän <3

2011-08-03 @ 09:46:18
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0