Nana?

Jag och Cami har precis kollat på Svensson Svensson filmen, hur bra är inte den?
Imorgonbitti ska vi upp vid 8 för att träffa laget på Walmart vid 9. Alla olika husen har fått varsin budget för att inhandla fukost och lunch för hela pre season, jag gissar att vår kundvagn kommer bestå av kyckling, grönsaker, flingor, bröd, top notch påläggen, juice, mjölk och ranch dressing. Det ska faktiskt bli sjukt skoj att få en egen budget och inhandla vadän man vill ha till frukost. Förra året fick vi en och samma mat hela veckan.

Imorgon natt klockan 00.01 så börjar pre season med Midnight Madness, Mile och Beep är det som gäller.

Nu ska jag försöka nana mig. Ska ju som sagt upp ganska tidigt imorgon.

Puss och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0