Mile and Beep test

Nyss hemkommen ifrån Midnight Madness. Båda testerna avklarade, det ena överaskande bra!
För er som är nyfikna,
Mile: 6.11min(!!). Förra året fick jag 7.02
Beep: 13.5. Förra året fick jag 11.9

Hela laget är i överaskande bra shape, detta ser riktigt bra ut! Jag hoppas coach har detta i åtanke inför träningspassen, så det inte blir en mardröm som förra året med timmar av bara kondition. Klarar man inte heller testerna så är det Breakfast Club som gäller (hårdträning klockan 7.00 varje morgon med assistent coach)

Jag ska försöka sova, men jag drack kaffe för andra gången i mitt liv innan för att få lite energi. När jag väl somnar så kommer jag sova gott. Ska dock upp tidigt imorgon och göra Screener test som visar vad man kan träna upp för att bli bättre, tydligen ett test som Barcelona gör med sina spelare. Därefter är det två träningspass som gäller.

Nu är det dags att kolla lite på Magnus Bétner innan jag ska nana. Han e fan kungen!

Puss och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0