Fajitas and team bounding

Kom precis hem ifrån lite träning. Har så ont i mina ben sedan söndagens lilla cup jag var med och spelade. Spelade 6 matcher á 2*25 minuter och det tog musten ur mina ben. Hoppas det blir bättre tills onsdag natt för då börjar pre season med Mile test. Pratade lite med coach om mina stackars ben och hon uppmanade mig till att ta ett isbad, så klockan 3.45pm imorgon ska jag få ta ett isbad på North, inte något jag ser jättemycket fram emot.
Nog om det.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag och cami käka sambomiddag, det blir Fajitas, nam nam! Sen bär det av emot Walmart för att inhandla krök, team bounding och party hos JP står på schemat, nice!

HOOOOOLLLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0