En Månad

Skolan rullar, fotbollen rullar, livet rullar. Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? Word.
Jag kan inte mer än hoppas på att allt rullar på i rätt riktigt, you never know.

På tordsdag är första riktiga matchen för oss. Jag är excited!! Och den är hemma :D.
Om en exakt månad kommer min älskade familj, minus min kära pappi som är tvungen att stanna hemma och arbeta. De kommer under Homecoming. Can't wait! Visa dom hur jag har det, titta på när jag spelar två matcher, få käka american food, se min skola, uppleva Homecoming, se mitt amerikanska liv! Kom nu!!

Song for the present moment:
Lil Wayne - Prostitute Flang


Vilken Lycka! Min älskade och saknade vän Ebba, jag, och min tredje syster på studenten.
Jag längtar tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Härlig bild men framförallt en grymmeeeee dag. Tror aldrig att jag sätt den förut, härlig bild, mycket känslor!

2011-09-01 @ 16:44:00
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0