Day Off

Mitt i pre season har vi fått en day off, alltså ingen träning på hela dagen, det är sjukt skönt faktiskt! Så vad dagen har ett erbjuda är att åka iväg och sätta i nät i de nya fotbollsmålen vi har fått på skolan och sedan titta på killarnas scrimmage game (träningsmatch). Sedan ska jag, Cami och fifajossan köpa sushi, nam nam! Därefter är det något som vi måste göra med laget, jag vet inte riktigt vad det är dock, haha. Men ikväll ska vi iallafall kolla på film. Mitt under pre season orkar man inte göra så mycket mer än såhär.
Jag har även varit och fått mitt I-20 och Pass kopierat som man måste när man är internationell student.

Nu ska jag skära upp en apelsin och njuta av värmen fram tills vi ska åka och fixa med målen och kolla på killarnas match :)

Puss och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebba

saknar dig bebbjävel!!

Vi hade en väldigt mysig dag tillsammans och snart drar vi till Sveriges huvudstad. Min äldsta broder har ju flyttat dit och han har sin polares 4:a hela september så vi ska bo där. Det blir någon helg i september, vi ska bestämma det så fort vi fått våra scheman från skolan :D:D Hoppas att det går bra för dig med fotbollen och att du trivs lika bra där borta som du gjort tidigare min vän. Hur känns att vara tillbaka? Jag slutade jobbet i fredags och börjar inte skolan förens 1 sep så jag är ledig och gör precis jag känner för, hur gött som helst! Har du något nytt spännande att berätta från staterna?

Vi får köra en skype - dejt snart :D Saknar dig min vackra prinsessa!

Massa kärlek <3

2011-08-22 @ 19:43:38
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0