Sickle Cell Test

Forlorade forsta matchen igar, och spelade lika sista. Forsta matchen va inte mycket att hanga i granen, men vi spelade helt reko sista matchen. de fick en straff i slutminutrarna som inte ens skulle vara en straff. men sa kan det vara.

Skulle borjat dagen med engelska, men den var installd. Gick hem och somnade och vaknade 5 minuter innan min nasta klass sa jag tog friheten att lagga mig ner igen och somna om. Sen var det dags for matte. Darefter korde jag milton till North Campus, darefter har jag fixat med lite smasaker.
Har inte namn det i bloggen, men har haft lite smaproblem med min tennis-coach, vi har inte riktigt last pa samma sida i boken gallande mitt deltagande i tennisen om man sager sa. Jag var valdigt tydlig ifran borjan med att jag at har for fotboll, inte tennis sa for mig ar det en sjalvklarhet att forbollen gar fore och han sa sig forsta det ifran borjan, men han har inte riktigt hallt det hela vagen. Jag har darfor beslutat att hoppa av tennis-teamet. Jag var med en sasong och det var e utmaning for mig. Jag klarade av den, men jag skall vara arlig och saga att allt har inte varit en dans pa rosor. Nog om det.
Har aven gjort att Sickle Cell Test som man maste gora for att fa spela en sport i NCAA. Jag vet inte exakt vad det ar for, men det ar nagot med blodet iallafall.

Nu ska jag tvatta, diska och stada lite. Plugga ar sa trakigt sa det far jag gora en annan gang.

Fan vad gott jag sov inatt, goare an pa lange :D och josses vad skont det var att ga tillbaks och lagga sig igen!

2 dagar kvar tills jag far traffa min lovely sister! New York, here we come!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bebbjävel!

Duktig du är som kämpar på och sliter. Nu är det inte alls långt kvar tills vi ses....räknar ner!

Saknar dig så oerhört mycket min älskade vän <3

2011-04-12 @ 21:54:31
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0