Sensation White in Netherlands

Jahopp, då har min älskade vän Alejandro gått och bokat flyg, hotell, och köpt biljett till Sensation i Holland. Jag skulle inte följa med ifrån början för att jag inte kommer ha pengar för det, men han har tydligen bestämt sig för att jag ska med så nu har han fixat allt. Du är för söt älskade vän! Jag önskar att jag kunde ge dig en stor bamsekram.
1 Juli- 4 Juli med goa vänner, gött krök, och go musik på sensation, underbart!


Visst är han söt, min älskade vän. Vad liten du va där! :)


Sensation Dusseldorf 2008, New Year, Òcean Of White


Sensation Dusseldorf 2009, New Year, Wicked Wonderland


Sensation Dusseldorf 2010, New Year, Celebrate Life With House

Next: Sensation Amsterdam 2011, 2nd of July, Ocean Of White(!!!!)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tusen tack för det härliga kortet som låg innanför min dörr igår. Jag blev väldigt överraskad och riktigt jävla glad. Vilken suprise min vän! Du är så sjukt jävla gullig. Kände en saknad i hela kroppen efter dig när jag läste kortet och jag kände mig rörd, det värmde verkligen i hjärtat. TACK, TACK, älskade bebban min!

ÄLSKAR DIG <3

2011-04-07 @ 22:44:55
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0