om kvällen dagen efter

igår hade jag mitt sista exam på mitt första år på college. detta skulle ju naturligtvis firas!
en riktigt sjuk kväll igår! jag hade så jävla roligt! cammi lagade mat till miltonish, duksis, kenny och mig. hur gott va inte det då?! hade en liten förfest härhemma som alltid är så jävla rolig! cami, milton och jag går alltid crazy innan vi ska till en fest. gick sen över till några team mates som höll lite kalas för oss som fortfarande är kvar på skolan. drack, spelade yatzy, tjötade med härliga människor, spelade fotboll osv osv osv. hur bra var egentligen inte avslutet på första året på college? hur bra som helst!

nu ska jag och cami titta på en go film!

Later buddies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0