Flight booked and Barbeque-night

Sov tills jag vaknade idag, sa himla skont! Har inte gjort det pa ett bra tag. Lag kvar i sangen en stund tills jag kande for att ga upp. Sov som en prinsessa gjorde jag ocksa :)
Hittills har dagen bestatt av att prata med Coachen for Brasilien-resan. Jag har nu bokat flyget ner till Orlando och jag aker den 15/5 och ska sova hos Coachen och hans familj tills alla ifran laget har samlats. Det var han som kom med forslaget da det gick ett billigt flyg pa sondagen. Det ar jag och en till tjej ifran Brasse-laget som ska sova hos honom i tva natter.
Sen har jag aven pluggat lite Natural History of Virginia. Faglar, insekter och daggdjur. Skall alldeles snart borja med Art.

Ikvall lutar det at en Barbeque night med vara alskade flygvanner som bor nedanfor. Kanske aven nagra drinkar slinker ner.


Skypade med mina beloved systersoner tidigare. Dom ar ta-mig-fan de sotaste ever!

Nu: Art!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0