Final Exams and Late Night Breakfast

Folk pa skolan gar crazy nar det ar final exams. Sitter och pluggar timma in och timma ut. Jag vill ocksa kunna vara sa duktig och orka plugga sa mycket!
Jag har iallfall pluggat lite Natural History of Virginia. Mammals and Birds.
Mina Final exams ar pa mandag, tisdag och onsdag nasta vecka, sa jag har det ganska lugnt denna vecka, men nasta blir hektiskt! Jag far se till att plugga i helgen!
Har hunnit med att trana med var Assistent Coach Scottie idag. Vi korde ett ganska hart konditionspass och sen ovade vi pa att nicka. Det gick skitbra idag! Jag ar stolt over migsjalv!

Nu ar det dags for att ga till cafe som anordnar Late Night Breakfast vilket de alltid gor innan alla Final Exams borjar. Det ska bli underbart att ga dit och kaka mig matt, jag ar fan ashungig!

Snart kommer jag hem och da ska jag busa med mina alskade systersoner! <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0