Daim

Josses vad gott det ar med dajm! Jag fick en bunt dajm och marabou chokladkaka av min lovely sis! det var underbart att se henne i NYC. fick shoppat en del, men inte sa mycket som jag faktiskt trodde att jag skulle gora.
resan hem var forfarlig!! worse trip i've ever done! flyget var forsenat 8 ganger, tillslut efter 9 timmar staller de in det. alla star i en laaaang ko for att forsoka fa en annan flight hem, inga flyg forran onsdag. en kvinna kollapsar i kon, folk ar galna. tillslut, efter 1.5 timmar i en ko som inte ror sig, ar det en man som ska hyra en bil och bila hem. jag honkar! jag, och tva random people in a renting car liksom. sjukt, mina tankar banade ivag kan jag saga.
nog om det. imorgon ar det dags for sports banquet. alla som haller pa med nagon sport ar bjudna pa en middag.
det skall bli himla trevligt.

To do kommande timmar:
Ringa Jet blue och fa pengarna tillbaka
Boka flyg till orlando
Boka flyg hem till svenneland
Plugga
TRANA(!!)
Sova

Lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0