4 finals

Gårdagen var lite halvgalen. Sista kvällen/natten med gänget på ett bra tag framöver, vilket är sjukt sorgligt men vi ses ju om några månader igen.
Dagen har bestått av träning, BDubs restaurang, och film. Jag skulle egentligen ut med några dudes ifrån laget och skolan på Gay Night i Greensboro. Men jag var en banger idag. Jag var riktigt sugen, men tröttheten idag är obeskrivlig. Jag stannade istället hemma med Cami och käkade McFLurry med Oreos och kolasås, namnam, och kollade på film. Sitter och väntar på en mate som ska komma över så ska vi titta på en till film. Cami somnade under filmen så jag är glad för att få sällskap för jag känner inte för att gå och lägga mig.

Imorgon blir det plugg på mina finals som jag har kvar. 4 finals och sen har jag sommarlov! Imorgon ska jag även hinna med att boka flyg till Orlando där vi ska ses inför Brasilien. Kanske även bokar flyg hem till Svenneland imorgon, vi får se.

All kärlek till er! Jag saknar er, det är tur att vi ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0