vem snor en bok?

tydligen någon.
idag på biologin hade vi genomgång av fetter, proteiner och kolhydrater. efter lektionen går jag fram och ska fråga min lärare en sak om genomgången. observera att jag sitter längst fram en meter ifrån läraren. jag lämnar mina saker på min bänk och går fram. när jag kommer tillbaka en halvminut senare är min biologibok borta, men allt annat ligger kvar.
det är helt sjukt. har man inte råd med en bok så ska man inta tatta av andra. jag blir så trött. den boken kostade mig 150 dollar. 7,5*150 = 1125:- fattigare.



jag måste bli på humör. det är dags för första hemmamatchen. jag klarade av det fysiska testet igår (sjukt jobbigt) och idag är sista hjärnskakningstestet. klarar jag det är jag redo att spela idag. jag är nästan helt säker på att jag klarar det. tyvärr kommer jag inte få starta idag (om jag får vara med), så för er som ska titta på mig live på matchen, be patient. jag tror att jag kommer in ganska fort :)

nu ska jag plugga biologi. nej just det ja, det var ju någon som snodde min bok idag

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahaha, fy fan vilken luffare som snor en bok.

Hoppas att du klarar testet idag bebbjävel.

Kör hårt på matchen i sånna fall, jag håller tummarna för dig! <3

2010-09-08 @ 19:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0