Och plötsligt va festen hos oss

Som jag skrev igår, så kom några vänner till oss igår. Vi har förfest hos oss, och skulle sen vidare till en kille i fotbollslaget.
En kompis i laget som är hos killen ringer och frågar mig vart vi är, jag svarar att vi ska gå om 5 minuter. Efter fem minuter, när vi har släckt och stängt av ljudet, så står hela festen helt plötsligt utanför oss. Haha, hur sjuk är inte den?
Så, festen förflyttade sig in i vår lägenhet. Jag hade en sjukt rolig kväll igår. Vi köpte nytt ljud igår som är amazing och det var sjukt roligt folk här!! Jag somnade runt halv 5 och gick upp halv 8 imorse, men jag mår alltid bra dagen efter, det vet ni som känner mig.
Idag har jag hunnit med 2 lektioner och städat lägenheten, och klockan är bara 10.45. Undrar vad jag ska hitta på härnäst?

Kärleken!


Kommentarer
Postat av: Bebban

Det låter för härligt bebban! Så glad för din skulle att du har det så bra!

Saknar dig!!! <3

2010-09-28 @ 10:27:04
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: malin

Ska jag räkna på summan för flyg & biljetter och du skickar över pengar? Hotell tror jag inte behövs betala nu. Räknar på en ungefärlig summa som du skickar över och blir det mer eller mindre så får du skicka mer eller att jag betalar tillbaka? Deal? Isåfall kör vi nu!!!

2010-09-28 @ 19:47:02
URL: http://mallejum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0