New comment and a donut

Kom precis hem ifrån biologi lektion. Jag älskar min lärare. Enstor eloge till dig Dr. DeMarey! Du får mig att vilja gå till biologin!
Hon är alltid så glad och hennes upplägg på lektion är helt fantastisk. Idag kom hon in i klassrummet, sprudlande glad som hon alltid är, och ville säga hur stolt hon var över oss i klassen för att vi alltid lämnar in allt i tid och att alla inlämningar och prov är jättebra. Så hon hade köpt med sig donuts till hela klassen. Vilken lärare! Varför kan inte alla vara som Dr. DeMarey?!

Ni vet killen som ska sitta bakom mig i klallrummet, men alltid lyfter över sin stol och sätter sig bredvid mig? Ny kommentar ifrån honom idag. Den lyder såhär: "Hey Sandra, you have a really nice outfit today! I like your clothes". Haha, han är för härlig!

Nu, plugga lite.
Sen, äta, IDS-lektion, träning, copmuterprov och sist men inte minst Solsidan!!

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0