Kind of hard, sometimes.

God kvällens!

Jag vill börja med att be om ursäkt för en fruktansvärt icke underhållande blogg for the moment. Men jag ska bortförklara mig. Jag har så sjuuukt mycket i skolan nu så att jag inte ens vet vad jag heter. Och vi har även träningar varje dag på ca 2.5 timmar. Well, där har ni bortförklaringen.

Jag vill passa på att säga att jag saknar mina bebbor sjukt mycket emellan varven. Jag vet att ni vet det, men det är något som inte kan sägas för mycket.
Nu när jag har haft det lite jobbigt med diverse olika saker skulle jag behöva er ännu mer. Jag älskar er väldigt mycket och saknar er!

Nu är det dags att återgå till studierna. English=checked, just Biology lab report left.
Ps. Mammi, du var sjukt rolig idag på Skype :D Ds.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bebbjävel, vad varm man blir av dina ord!

Du är väldans saknad här hemma, känns verkligen att något fattas, TOMT! Om du behöver prata av dig eller nått så är det bara att vi kör en go skype :D

Älskar dig min sandrajävel <3

2010-09-22 @ 16:59:29
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: peder

Bebbeluring! vi saknar dig här hemma också! som tur är så går tiden fort och jag hoppas att den kommer gå ännu fortare hela hösten så vi snart ses igen! kul att läsa om allt ni har för er där borta! jag ska se till att fixa skype snart så jag kan få lite äkta kontakt med er där borta på andra sidan jorden. Ta hand om dig och plugga inte ihjäl dig!

Tänker på er varje dag här hemma!

pusspå dig vännen <3

/Pederluring

2010-09-22 @ 18:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0