Gårdagen

var hemsk. träningen bestod först av gym i 40 minuter och därefter var det dags för 1 timma med BARA kondition. Därefter delade vi upp anfall och försvar. Jag som är en del av försvaret fick springa ännu lite mer. Efter träningen hade vi ett litet möte. De som hade brutit mot någon av våra två regler som vi har i laget skulle erkänna detta för coach. 
Regel 1. Curfewrule. Dagen innan match är det curfew 10.30. Du måste ligga i sängen och sova då.
Regel 2. Drinkrule. 72 timmar (3 dygn!!) innan match får man inte dricka.
Jag, cammi och milton bröt mot regel ett dagen innan an träningsmatch för att vi satt uppe och pluggade till 11, så vi erkände och trodde inte att det skulle vara mer med det. Men alla som erkände fick springa hills i 15 minuter. Tänk dig en sjuuukt brant backe. Den fick vi springa upp och ner för i 15 minuter. jag var DÖD efter.
Tanken var att jag skulle hinna till Studytable och plugga, men det hann jag inte. Jag satt uppe till halv 2 inatt och pluggade på engelska och biologiprov.

Engelskan gick som den gick, biologin gick som den gick. Nu ska jag och mina sambos äta i Cafe, det ska bli gott med lite mat!

Hoppas ni hade en bättre gårdag än jag. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Shit vad sjukt seriösa regler ni har. Det där

med tiden borde man väll välja själv? Plugget är ju också viktigt. Hur mår du såhär dagen efter gumman? Grymmt jobbat iaf! Käärlek

2010-09-15 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0