F*ck this shit

Först, GRATULERAR PÅ BEMÄRKELSEDAGEN min andra sambo Pernilla som fyller år idag! Mycket kärlek till dig!
Har suttit med en onlinekursuppgift med Cammi och Milton hela kvällen och vi blev precis klara, en timme försent. Hoppas inte att det gjorde något. Roligt fredagkväll vi har haft (NOT). Vi har dock fått oss några riktigt goa skratt vilket jag gillar skarpt.

Idag gjorde jag ett concussiontest igen vilket gick käpprätt åt helvete. Jag måste "klara" det för att få börja träna och spela matcher igen, vilket betyder ingen träning för mig imorgon och ingen match på söndag. Det är nog den första matchen jag missar pga skada.. Ska jag vara helt ärligt så känns det för jävligt. Att titta på när de andra tränar och ska spela gör inte saken bättre.
Aja, jag får se till att klara det där jävla hjärnskakningstestet på söndag så kanske jag får vara med på onsdagens match som sänds live på www.averettcougars.com klockan 22.00 (er tid).

Nu är jag sjukt trött och ska nana mig. Vi ska upp tidigt imorgon och träna. Jag får som sagt inte vara med och träna så jag får sitta och titta på. F*ck this.



Mycket trötthet, huvudvärk, ledsamhet och framförallt kärlek!

Kommentarer
Postat av: Bebban

Jag lider med dig bebban! Krya på dig, hoppas skallen slutar att bråka med dig snart. Förstår att det är fruktansvärt surt! Tänker på dig & ditt skadade huvudet. Mycket, mycket kärlek från din vän Ebba

2010-09-04 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0