Ensamhället

Yes, här sitter jag i min ensamhet. Har precis ätit mat med mina käraste sambos. Tack för maten Cammikamelen! Du är duktig på att laga mat!
Lyssnar på Vengaboys och laddar inför min sista class för dagen och för veckan. Helgen kommer bjuda på diverse olika aktiviteter. Två matcher är prion och därefter kommer plugget(zZzZzzZzZZ)..

Nu ska jag sätta mig och läsa i min kära biologibok som försvann ifrån mig ett tag :) Jag har min första Exam i den kursen på onsdag så det gäller att börja i tid när det är på engelska. Hade det vart hemma hade jag börjat på tisdagkväll..

Later!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sandyballonkas, lycka till med allt plugg och att du får en himla mysig kväll!

Nyss hemkommen från första passet på Sats, helnöjd!

Saknar och tänker på min Bebbis massor <3

2010-09-10 @ 18:41:30
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: ida

du kommer klara det galant min älskade vän

2010-09-10 @ 23:43:15
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0