Bowling-class

Nyss hemkommen ifrån bowlinglektion. Sjukt skoj och jag satte presonligt rekord. 169 poäng på en serie, härligt! cammekamelen satte också personligt på 173 :D

La familia, jag ursäktar att jag inte har kunnat skypea med er men jag har just nu sjuuuukt mycket i skolan. Hinner knappt med att sova, utan krydd. Men till helgen kommer jag ha lite tid, har dock två matcher och plugg tills veckan efter som jag måste ägna tid till.

Nu ska vi äta och sen måste jag kura in mig i mitt plugg innan det är dags för biologi-labb, gym, träning och sen plugg igen...


                                                                                               Mycket kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0