Biology lab report

Igår satt jag uppe till 2 och gjorde min lab report i biologin. Det gick fint! Jag tog ett break med en härlig pratstund med min älskade sambo Cammi, sen göra sista delen av labben, och därefter kallade sängen på mig.

På dagens schema var det först bowling class, och sen biology. En härlig dag helt enkelt.
Jag tror aldrig jag har nämnt det men killen, som skall sitta bakom mig i min biologiklass, men alltid tar sin stol och sätter sig bredvid mig, är såå rolig. Han så förutsägbar och allt han säger är så uppenbart. Haha! Här kommer ett urval av de citat han har sagt till mig:
1. Oh, nice leggings! It suits you!
2. You look really cute in that shirt
3. Can I look at your notes (killen vet att jag är ifrån Sverige och att jag skriver på svengelska)
4. You are a really nice person. Do you wanna study some day?
5. Hey lady, you have a really nice watch!
6. Ooh, your shoes are very nice. Where have you bought them? (Hallå? det var jesussandaler, vill han också köpa sådana?!)
Det var bara några kommentarer ifrån honom. Haha, han är föör härlig.

Nu ska jag och Cammi äta lite nudlaroch ladda inför ett 2,5 timmars långt träningspass. (ja, vi är fattiga studenter som livnär oss på nudlar).
Pussis och kramis!

Kommentarer
Postat av: Häggan

Haha go gubbe

2010-09-24 @ 22:15:09
URL: http://jenniferrrrr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, eller hur. varje dag jag kommer till biologin har han något att säga

2010-09-25 @ 01:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0