Är det en vanlig dag?

Nej, det är ingen vanlig dag för det är Idas födelse dag, hurra, hurra, hurra!
20 år och skitstor!
Älskade vän, nu vet jag inte längre vad du kan behöva mitt leg till, för nu kan du göra allt själv.
Jag kom ihåg första gången jag va med och firade din födelsedag. Vi hade "känt" varandra i en månad nästan exakt och du bjöd hem mig och Ebba på glass och maränger.
Din andra födelsedag firade jag dig med din familj. Då åt vi massa gott!
Denna födelsedag kan jag tyvärr inte fira med dig, vilket känns mycket jobbigt. Det är denna födelsedag jag så gärna vill fira med dig då vi har blivit så nära vänner det senaste året. Men det gör mig ingenting för jag vet att du kommer få en sådan fin dag med familj och vänner!
Jag kommer tänka på dig hela dagen. Jag kommer tyvärr inte kunna skypa för jag åker iväg och ska spela match och kommer inte tillbaks förrän söndag eftermiddag.
Ha en härlig dag och dra en fet runda på systemet, det är du värd! Idag ägnar jag all min kärlek och tanke till min älskade Ida Hammarström! Du är bäst!


(jag ursäktar för mina dåliga Paint-skills, men det är tanken som räknas)

Om ní har orkat läsa enda tills nu så vet ni att jag ska vara borta denna helg. Vi ska åka iväg och spela match i Virginia Beach. Riktigt nice, vi ska bo på hotell och det är vår första conference-game. Det är dags för 5e segern imorgon! Och vi spelar även på söndag, då blir det förhoppningsvis vår 6e seger.
Önska oss lycka till så hörs vi på söndag igen!


Kommentarer
Postat av: ida

åhh vad jag älskar dig min bästa vän!! jag och ebba saknar dig. älskar och saknar dig!

2010-09-25 @ 10:48:25
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0