Vem löser?

Jag löser! Idag är det min dag! Jag har haft två lektioner och två prov. Första var bowling. Jag fick 93% rätt vilket är ett A. Därefter hade vi sista bowlingklassen. Sista serien fick jag 199 poäng vilket var high score för tjejerna. Jag fick tre turkeys den serien (1 turkey är 3 eller fler strikear på rad). Första var 4 strikear i rad och andra var 3. Jag avslutade serien med 3 strikear!
Sen var det dags för biologi-test vilket jag inte har kunnat plugga till för att jag har haft så svårt att koncentrera mig efter hjärnskakningen. Vad får jag på provet? Jo, 97,5% rätt vilket är ett A.

Idag är min dag. Jag hoppas den fortsätter, så att jag får ett bra besked ifrån läkaren.

Mycket kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0