upprörd

Pratade med min syster idag på skype, vilket var riktigt trevligt. Fick även prata lite med mina systersöner Lias och Leon. De är för söta <3
Dock berättade hon något som fick mig att bli väldigt upprörd. Det var om en kille som hade ett loginkonto på flashback, och han tog livet av sig live. Han filmade hans självmord så att medlemmar på flashback kunde följa det live. Att det skall kunna ske utan att någon agerar, helt sinnes, det gör mig upprörd. Rest In Peace!

Yeye, över till lite roligare saker. Idag när jag Cammi och Milton (Sneeela hestar) skulle till Target och köpa en byrå sa Milton nog det roligaste jag har hört. Såhär lös konversationen på parkeringen:
Jag: Milton, vad gör du?
Milton: Jag gör ett fullt rattutslag.
Haha, hur sjukt är inte det svaret då? Jag och Cammi dog.
By the way, och och Cammi har så sjukt lik humor och jag älskart! :D''

Mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag hade behövt en stor kram från dig idag. Hade behövt höra några puschande ord. Känner mig down utan anledning.. saknar dig <3

2010-10-17 @ 16:55:03
Postat av: cammi

vi har bästa humorn :D hihi

2010-10-18 @ 21:13:41
URL: http://camillaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0