Tornado warning in Danville

Fick precis ett sms ifrån coach. Hon skrev att vi måste stanna inomhus för att det är tornado varning här i Danville. Tornadon är just nu i Greensboro som ligger 40 minuter härifrån. Jag hoppas nästan att den kommer hit så att man får uppleva en tornado. Den får dock inte ta våran bil eller vårt tak på huset.

Nu ska jag umgås med mina älskade roomies som är så söta. Cammi sitter och håller på med sin mobil och Milton gör lite övningar för hennes knä. Hon ska bestämma operationstid på fredag. Hoppas hon får en bra tid. Markie är inne hos våra grannar/roomies och spelar fifa gissar jag på.

Pussis och kramis!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det låter farligt bebban. Lova att ni inte går ut.

Nu åkeri vi om en halvtimma. Ha det så bra. Kram mammi

2010-10-28 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0