Shopping and pool

Vi har haft en day-off och den har tillbringats på köpcentret. jag spenderade 590§. mamma, du får räkna ut själv vad det blev ;) jag köpte massa goa saker och även de första julklapparna. curious?! i won´t tell!
Därefter åkte vi och åt på restaurang med laget och sen åkte vi hem och badade i poolen och bastade.
Jag summerar denna dag med två ord: Riktigt härlig!

Imorgon, time to kick som ass. Vi möter ett kag som tydligen ska vara ganska dåligt så jag satsar på storvinst.

God natt alla vänner och fiender!


Kommentarer
Postat av: Pyssling

Hello gumman! Är matchen hemma? Svensktid? Glöm inte julklapparna till mig! saknar dig köss

2010-10-10 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0