Pass the concussion test

Riktigt gärligt! Imorse klarade jag hjärnskakningstestet! Bowling gick dock inte like bra, men det skiter jag i.
Nu är det bara att läkaren ska göra lite tester och ge mig tillåtelse att börja träna. Om han har gett mig tillåtelse att börja träna så kommer jag vara tillbaks för att träna fotboll på torsdag. Jag har en del fysiska test att göra innan de tillåter mig att spela igen.

Nu är det dags att packa väskan och bege mig med coach emot läkaren. Sen är det förhoppningsvis cykelträning för min del.
Cross your fingers for me dudes! Mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ebbajävel

Jag är inne på skype nu om du vill snacka bebbjävel!

2010-10-19 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0