Morgonstädning och försvunna saker.

Jag tror att städa är min grej dagen efter krök. Varje gång vi har haft pre-game eller fest hemma hos oss så har jag alltid städat på morgonen dagen efter.
Nu ligger jag i min säng och vill nana lite, men somnar jag nu så kommer jag inte vakna till nästa class. Jag har en class kvar och sen kan jag nana mig.

När jag städade så upptäckte jag några ritktigt sjuka saker som har försvunnit. Följande objekt har försvunnit spårlöst ifrån vår lägenhet: Klockan på väggen i köket, Hushållspappersrullarna (typ 10 stycken), våra vatten (ca 20 flaskor med vatten), och sist men inte minst, vår älskade brödrost. Vart har dessa saker försvunnit? Har något snott dom? Vem snor en äcklig brödrost eller en ful klocka?

Yeye, nu ska jag vila mig lite.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0