Klagoinlägg

Vill börja med en tråkighet. Igår höll jag på att dö, det kändes så iallafall. Jag trodde att hjärnskakningen var borta, men icke. Kan även fortsätta tråkigheterna med att vi förlorade idag med 3-0.
En nyhet som jag ej kan kategorisera under varken dålig eller bra är att jag klarade allt på concussion computer testet förutom reaction-part. Bra eller dåligt? Jag väljer nog att se det som något bra. Det känns bäst så.
Om jag nu håller på att beklaga mig över allt negativt så kan jag väl fortsätta. Jag har sjukt fruktansvärt jävla mycket att göra i skolan och jag kan fan inte koncentrera mig för tillfället. Jag skiter i skoljävel för tillfället.


Yeye, det blev bara massa dåligheter i detta inlägg, vilket inte var riktigt för avsikt.
Jag avslutar helt enkelt detta inlägg med några bra, för att jämna ut det lite. Jag älskar mina älskade sambosar CammiCamelenCammiluring, NillaMiltonBebbis och Mark i parken Antony, och även mina grannar som man kan kalla sambos. Ibland vill jag bara pussa och krama ihjäl er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0