Jackass 3D

Nyss hemkommen ifrån bio med mina grannar som bor nedanför oss. Riktigt härliga människor! Det var dock väldigt tråkigt att mina roomies inte kunde följa med för de har så mycket i skolan nu. Men det är väl nyttigt för mig att umgås med andra människor på egen hand litegrann, jag gör ju trots allt med dom.

Filmen vi såg var Jackass 3D vilken jag rekommenderar. Riktigt nasty ibland men underhållande!


Jag ligger i sängen och ska nana mig nu, är sjukt trött och ögonen går i kors. Imorgon har jag ingen skola och kommer inte ha det någon tisdag framöver eftersom bowlingen är slut och det var den enda class jag hade på tisdagar.

Mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Tusen tack för den söta kommentaren med håret mitt hjärta. Jag är riktigt nöjd själv, så det känns gott! Vilket tjusig bil ni har skaffat er, jag gillar det! Gött att ha något eget att ta sig med. Hur är det med din kära skalle nu bebbjävel? Bättre hoppas jag! SAKNAR DIG!!! <3

2010-10-27 @ 21:59:31
URL: http://livetarensaga.blogg.se/
Postat av: Ebba

Det är väldigt kul att höra att min bebba är stolt över mig. Det gör mig glader! Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv idag. Speciellt när det var så många som inte klarade den och så kom jag där och löste den ;) Jag är väldigt, väldigt stolt över dig. Har läst om alla dina grymma resultat. Du är kung! Fan bebban, vill ha dig hos mig! <3

2010-10-27 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0