Fall break

Dagen började förfärligt. Mådde sjukt dåligt hela dagen, fram tills det var dags för träning. Jag följde med till den och gick på treatment. Där fyllde jag i det dagliga pappret som jag måste göra när jag har hjärnskakning.
Jag mådde fortfarande sjukt dåligt när vi gick ner till planen.
Men när vi väl kom ner till planen och jag promenerade runt lite mådde jag helt plötsligt bättre. Jag pratade med vår Athletic Trainer om det och hon sa att det är väldigt vanligt att det går upp och ner hur man mår.

Förresten såhar vi fall-break nu, fram tills måndag. Vi ska inte göra något speciellt för vi har två matcher och sjuuukt mycket plugg. Yeye, det är riktigt gött att vara ledig ifrån skolan i några dagar.

Idag saknar jag mina kära vänner Ida och Ebba väldigt mycket! Jag skulle så gärna bara vilja ha en myskväll med er idag. Men det är bara två månader kvar tills jag får träffa er. Mycket kärlek, speciellt till er idag!!

Kommentarer
Postat av: ida

och vi saknar dig, speciellt nu när du inte mår bra. Vill bara krama om dig. Så mycket jag vill prata med dig om, men inte går nu när du är så långt borta!

2010-10-15 @ 08:48:51
URL: http://minstaduvet.blogg.se/
Postat av: e.

Jag haller alla tummar jag har for att du mar battre snart, vill att du ska ma bra och njuta av livet!

Det ar sa kul att lasa om hur ni har det sa fortsatt skriva och upplev massa nya saker sa ses vi om tva manader :)

Puss&kram&love

2010-10-15 @ 12:25:23
URL: http://emmafryksdahl.blogg.se/
Postat av: Ebba

Bebban, bebban, bebban, vad jag lider med dig och ditt huvud. Vilken otur du har haft! Köttar de så hårt i US and A? Hoppas att du blir bättre snart min älskade vän. Önskar att jag hade kunnat ge dig en stor kram och en himla massa kärlek på riktigt men det får bli tankemässigt som du förstår.

Jag saknar dig jättemycket och önskar att du alltid var här hos mig på riktigt och inte bara i mina tankar. Längtar tills 11:de december!! Jag tänker ofta på hur underbart det hade varit med en myskväll. Lite gött käk, kanske någon go film film, snacks och massa kärlek. 2 månader är ju deffinitivt inte länge om man jämför med hela tiden du ska vara borta. Jag tycker dock att bara några dagar ifrån dig känns länge :( Är van att se sig ganska ofta min stjärna! Jag är så laddad för bak, mys och massa underbart tjöt. Silken mysiga och grymma kvällar vi skall ha tillsammans innan du sticker tillbaka. När du tänker på oss så tänker vi på dig, jag kan le för mig själv när jag tänker på dig! När jag tänker på dig så känner jag hur enormt hårt jag saknar dig. Det gör liksom ONT!

Massa kärlek till bara dig älskade bästa vän.

Älskar dig <3

2010-10-15 @ 18:26:04
URL: http://livetarensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0