Då var det dags igen

Spelade match igår. Vi förlorade med 20, inte rättvist. Jag fick gå av planen efter 20 min. Jag fick än en gång en boll i huvudet. Jag fortsatte först att spela för det var inte så farligt. Efter 3 min kunde jag inte andas och började hyperventilera. Jag kände mig yr och mådde riktigt dåligt. Jag mådde riktigt dåligt hela kvällen och hade svårt att somna.
Imorse när jag vaknade upp mådde jag mycket bättre. Jag var bara väldigt trött och lite press för huvudet.
Jag åkte till vår Athletic trainer (typ sjukgymnast) och gjorde lite tester som visade på en concussion.. Så nu sitter jag hemma och väntar på att få åka till en doktor. Jag vill inte men jag måste, för att om man har fått två hjärnskakningar under så kort tid, så måste man uppsöka läkare. Jag blir så trött, för så dåligt mår jag inte. Jag mår faktiskt ganska bra.

Nu ska jag vila lite innan det är dags att åka till sjukhuset.

Later! Mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: ida

min älskade fina vän. tror inte man ska vara så kort som vi, vi är utsatta där nere. Jag vill ju ha en hel bebban den 11 december! Krya på dig älsk! Kan vi inte få din adress? :)

2010-10-13 @ 19:23:19
URL: http://minstaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0